2011-12-06
 18:56:55

allting har förändrats, men inget är förlåtet, inget glömt.

kärlek handlar inte om att träffas varje dag & tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans.
kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil från varandra & fortfarande älska varandra!
kärlek handlar inte om att träffas varje dag & tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans.
kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil från varandra & fortfarande älska varandra!
<3 jag älskar dig sebastian, mest i världen. 

väntar nu på emma stina och patrik, som kan vara dom segaste människorna som satt sina fötter på jorden! :-) 
har städat och myst med världens bästa pernilla hela dagen! puss på dej finaste vännen.
jag har lärt mig att vänner är det finaste man kan ha, men Säg inte mycket till den du litar på, för den du litar på, litar också på en annan. det är sjukt hur vissa nänniskor kan sjunka så lågt som dom gör. 

jag kan inte säga så mkt mer än att jag hatar dig, hatar dej så otroligt jävla mycket. 
att du kan vara så fjantig och bete dig som du gör, det är bara pinsamt. ojoj
okej om man är ovänner, men att snacka om ens familj och dra in privata saker är då fan inte okej. 
du har sjunkigt så lågt som en människa kan göra. vet att du ligger på botten redan, men vill se dej ligga ännu lägre ner och må ännu sämre, det skulle få mig att må bra. och att du sitter och klagar på att du inte har något liv? ne, men är det så konstigt då när du beter dig som du gör? ligger hemma och är fet, och bara super. det kallar jag no life. man aja, du har dej själv att sylla. är glad att jag ser dej svag.
PS; jag hatar dig, så jävla mycket. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« DITT FINA NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: