2011-12-04
 21:04:41

tankarna studsar fram och tillbaka i huvudet.

varför förföljer tankarna mig? jag trodde att allt skulle blir bra, men tydligen inte. 
jag hör "tänk inte på sånt där/det där" men hur ska jag inte kunna? 
för stunden är det bra, men dom smyger sig sakta på.
jag vet att jag har gjort det, du har det, typ alla har det.
men det är så förjävligt, svårt att tro på allt ibland, att det är verkligen sant.
för där jag är just nu, vet att en annan kommer kanske vara där, nångång. 

nu ska vi inte vara  så neggo, har haft en underbar helg med världens finaste killa. & fina vänner! <3
i fredags åkte vi på sjukhuset i hudik med sebastians höft. gick på stan och fika, mysssss.
sen for vi till forsa och åt lite god soppa, mumma. sen åkte jag och prata med världens bästa pernilla. 
sen hem och sov. i lördags vakna vi och gjorde itne så mkt, åkte till järvsö, hämta pernilla och pizzan. 
så det vart lite pizza mys, sen kom sandra! 
efter det på kvällen gick jag och sebastian till natalie och patric, kolla på film och myste. 
idag har vi bara badat, sovit och myst. världens finaste kille, har jag!
nu sitter jag hos stina med brudarna, underbart! 
bjuder på en söööööt sommar bild sen 2010.
vill att snön ska öka, vill ha en vit jul. ge mig, vit jul, jag vill ha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« DITT FINA NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: