2011-12-05
 00:37:32

släpa fiffi i gruset vad tokigt förbannad man kan bli.

vad synd, att du inte kan bedöma ett liv som du inte kan ändra? 
själv sitter du och klagar på att du inte har något liv tex " vart tog mitt liv vägen"
men förihelvete, undra på om du inte har något liv när du knappt gör något med det! 
bara lodar som en jävla luffare, men inte ens det är den rätta meningen. åh, men dra könet i backen vad förbannad jag blir på sånna som just precis är som just precis dig. 
sluta klaga och sluta lek nått, sluta vara äcklig. sluta vara allt dåligt.
min attityd, ditt problem.
Jag är inte kaxig, jag bara försvarar mig själv.
Jag är inte egoistisk, bara ogenerös.
Jag är inte elak, bara ärlig.
min attityd, ditt problem.
Jag är inte kaxig, jag bara försvarar mig själv.
Jag är inte egoistisk, bara ogenerös.
Jag är inte elak, bara ärlig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« DITT FINA NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: